ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ…ΕΙΜΑΙ ΜΑΓΚΑΣ…

Είμαι δικυκλιστής για περισσότερο από 10 χρόνια. Σήμερα σκόπευα να γράψω ένα αρθράκι περί οδικής ασφάλειας για μας τους μοτοσικλετιστές, με τις τετριμμένες συμβουλές. Αυτές τις απλές συμβουλές που κανείς μας δεν ακούει διότι οι περισσότεροι στην ηλικία μας, δεν εξαιρώ τον εαυτό μου, θεωρούμε τη γκαζιέρα ως προέκταση του πουλιού μας. Ψάχνοντας για υλικό έπεσα πάνω στο παρακάτω βίντεο. Νόμιζα ότι έχω δει πολλά μετά από 10 χρόνια μηχανόβιος αλλά τελικά έκανα λάθος. Όταν βλέπεις τα αποτελέσματα ενός ατυχήματος, ένα τσακισμένο κορμί ή μια στραπατσαρισμένη μοτοσυκλέτα, δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις πως συνέβη αυτό. Κάνεις μόνο υποθέσεις. Και το προσπερνάς ελαφρά…  

                                                                  Το βίντεο που ακολουθεί είναι ιδιαίτερα σκληρό!   

                                                         

 

Ελα…περαστικά…δεν πειράζει. Σήκω κάνε μια βόλτα μέχρι το μπαλκόνι, πιες ένα ποτηράκι νερό…Μετά από αυτό μια συμβουλή μπορώ να δώσω σε όλους μας… 

                                                   ΞΕΜΑΓΚΕΨΤΕ…ΜΑΓΚΕΣ                     

This entry was posted in ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ. Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ…ΕΙΜΑΙ ΜΑΓΚΑΣ…

  1. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΥΚΛΙΣΤΗΣ (ΩΡΑΙΑ ΛΕΞΗ), ΑΛΛΑ ΡΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΡΟΣΕΞΤΕ!!!

Σχολιάστε

