Z750…και τα μυαλά στα κάγκελα!!!

KAWASAKI Z750

 Ευρέος φάσματος

09-05-07_189893_21

Παρά την άγρια όψη της, η νέα Ζ είναι φιλική προς τον αναβάτη και με ευρύ φάσμα χρήσεων

Η Z750 ήταν ανέκαθεν μια μοτοσυκλέτα που ισορροπούσε μεταξύ των ήπιων ιαπωνικών street και των καθαρόαιμων ευρωπαϊκών streetfighters. Οι αλλαγές που δέχτηκε είναι αρκετές, με κύριο στόχο τη φιλικότερη συμπεριφορά.

Ανεβαίνοντας στη σέλα, όλα βρίσκονται στη θέση τους. Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης θα βολέψει στην πόλη, καθώς τα πόδια πατούν εύκολα στο έδαφος.

Στην πρώτη ματιά όλα δείχνουν ποιοτικά και όμορφα, αν και τελικά υπάρχουν σημεία που δεν έχουν δεχτεί την απαιτούμενη προσοχή. Οι σέλες είναι καλοσχηματισμένες, υποσχόμενες ξεκούραστα χιλιόμετρα. Το νέο tri-oval τελικό εξάτμισης παράγει βαθύ μπάσο ήχο, το κιβώτιο είναι σαφές και γρήγορο, με ιδιαίτερα γλυκιά λειτουργία, και ο συμπλέκτης απομονώνει προοδευτικά.

Ο κινητήρας δεν αποδίδει τα δέοντα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Έχει όμως εξαιρετική ποιότητα λειτουργίας, όπως αντίστοιχα και το κιβώτιο

Το νέο πλαίσιο είναι πρόθυμο να γείρει από πλευρά σε πλευρά και να διατηρήσει την κλίση του μέσα στη στροφή. Είναι όσο άκαμπτο πρέπει και ποτέ δεν πρόκειται να σε αιφνιδιάσει. Όμως οι επίσης νέες αναρτήσεις προσπαθούν να ισορροπήσουν μεταξύ καθημερινής και σπορ χρήσης, χωρίς τελικά να το καταφέρνουν. Το πιρούνι είναι σχετικά σκληρό και δεν ταιριάζει με το μαλακό πίσω αμορτισέρ, στερώντας την ομοιογένεια από τη συμπεριφορά της Ζ. Τα φρένα πάντως έχουν γραμμική λειτουργία και όση δύναμη χρειάζεται.

Παρά τις βελτιώσεις, ο κινητήρας μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. δεν έχει δύναμη ανάλογη των 750 κυβικών. Από εκεί και πάνω πάντως η δύναμη είναι αρκετή, ενώ η λειτουργία είναι ομαλή σε όλο το φάσμα των στροφών και η συμπεριφορά του ψεκασμού άριστη. Η παροχή της δύναμης είναι τόσο προοδευτική, που καθιστά απίθανη την απώλεια πρόσφυσης του πίσω τροχού. Σ’ αυτό συμβάλλουν και τα πολύ καλά Bridgestone Battlax Qualifier.

Η οπτικά «αγριεμένη» Z750, τελικά συνεχίζει την παράδοση των Ιαπώνων που θέλει τις γυμνές μοτοσυκλέτες τους προσιτές σε όλους, με το μέγιστο δυνατό εύρος χρήσης. Με ατού την όμορφη εξωτερική εμφάνιση, η νέα Z είναι έτοιμη να συνεχίσει την εμπορικά επιτυχημένη πορεία της προκατόχου της στην Ευρώπη.

KAWASAKI Ζ750
Όμορφη σχεδίαση
Ομαλή απόδοση
Τέλειο κιβώτιο
106 ίπποι για 203 κιλά

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

Τετράχρονος, 4κύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 2ΕΕΚ/16V, 748 κ.εκ.

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Ισχύς Κατασκευαστή (ίπποι/σ.α.λ.)

106/10.500

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Συμπλέκτης

Υγρός, πολύδισκος, μηχανικός

Κιβώτιο

6 σχέσεων

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος

Ατσάλινο, κλειστό, σωληνωτό

Βάρος (κενή)

203 kg

Ρεζερβουάρ

18,5 lt

ΑΝΑΡΤΗΣΗ (Ε/Π)

Ανεστραμμένο πιρούνι / Μονό αμορτισέρ με μοχλικό

ΦΡΕΝΟ (Ε/Π)

Δύο δίσκοι 300mm, 2×2 έμβολα / Δίσκος 250mm, μονό έμβολο

ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Ε/Π)

120/70-17 / 180/55-17

   

 

This entry was posted in ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s